search bar

荃灣百老匯裝修公司 邵生

公司:荃灣百老匯裝修公司 
人:老細叫邵生 
事件:
本來諗住比次機會佢唔開名 , 但而家本人覺得唔可以再唔出聲 , 以免其他人受害 , 話說我 10月1日已經交鎖匙比呢位仁兄 , 10月4 日好快手折哂野 , 跟住佢地就一直拖長黎做 , 每星期大約開工 2-3天 , 可能我地單工程唔係豪宅價啦 , 所以我地間屋只係留番黎"攝時間" , d 師傅有空閒嘅就入黎做兩日囉. 打電話比佢次次都唔聽 , 佢大哥間唔中先覆我地 , 次次都解釋話 : 揸緊車聽唔到 , 番左大陸.......... .唉 ! 最主動打比我地果次就係收第二期錢果次  . 佢大哥當初話好有信心 11月中可以起貨 , 而家已經係 12月16日 , 果5度門同埋廚櫃上星期六已經送左黎 , 但到今日星期四都仲係原封不動 , 呢個星期晚晚放工上到去見間屋完全無做過野 , 個心就好唔舒服 , 唉 ! 而家個包租公又成日問我地租到幾時 ( 因為我地原本打算短租3個月 , 而家5個月都黎緊啦  ) , 尋晚打比邵生無聽電話 , 都預左架啦 , 今朝早11:00 再打比佢問個究竟 , 佢大哥就卸責話人地木工師傅唔知攪咩鬼唔去開工喎 ........跟住佢轉頭覆番我話木工聽日會上去開工 , 佢自己都會幫手tim.....唉 ! 佢嘅大話我地實在聽得太多啦 ......而家我地入伙無期  , 只希望話比其他人知 , 以免大家中招 ! 

1 則留言:

  1. 人:孫××
    電話:607××389
    事件:主要係裝修廚房同浴室 原本廚房係磚砌 所以要拆哂啲舊磚 先可以再鋪新既磚 個師傅話打唔到 求期响舊磚打個洞就諗住鋪新磚 咁樣都收清拆費 後來堅持同個師傅講一定要拆舊磚先可以鋪新既
    廚櫃係趟櫃 整到勁唔順 好難推開 亦係我哋嘈先上嚟整好啲
    裝燈個陣跌碎啲燈泡 求其買啲頂數 亦無同我哋講 用咗唔夠幾個月就燒埋
    假天花用直吊式 有機會成幅跌落嚟(係我哋另外搵人換燈 另外個師傅同我哋講)
    浴室牆身啲磚之間條縫 用唔夠一個月 就甩哂灰 手工差到爆 之後叫個師傅上嚟睇 同執番 等足佢幾個月 左催右催先上睇 仲話要另外報價  但係之後報價單 無俾過我哋 無哂聲氣

    回覆刪除

留言代表明白和同意本站之《免責聲明及重要事項》
格式:
公司:XXXX
人:XXX
電話:1234xxxx (前四個字)
地址:xxxxxxxxx (地區,地方,地址均可)
事件:
XXXXXXXXXX
常所謂平台/Forum 為避免得罪行內人,都不會用黑名單制道。所以麻煩大家提供黑店的資料和詳情等事。好讓其他的兄弟姐妹核實得更清楚,減少受害的人數。