search bar

旺角既卓x設計JOE

公司:旺角既卓x設計

人:JOE 

事件:
講起就夠哂慘呀.....話說本人結婚置業,要搵裝修搵左呢間旺角既卓x設計JOE,本身因為冇識人裝修, 又咁岩睇到佢呢間野fb d相都鍾意所以就搵左佢幫我裝修,點知惡夢開始......... 一開頭搵佢裝修講明我地十一月中結婚十月中你一定要交樓,佢口頭承諾同合約亦有寫明十月中交場,我地比足夠時間佢八月初已經交樓比佢裝修,我地間唔中都會上去睇裝修進度,唔知點解佢遲遲都會拖下工程,問佢裝修既進度佢就好似唔多上心咁呼遣了事,而且態度極差...多次追問佢裝修同訂做傢私到場裝時間都唔覆,因為佢到十月中應該要交場既時間 竟然連廚房廁所櫃 全屋傢私 包括床 都未有確實時間到 當時我簡直人都癲 一邊要理結婚既事 另一邊仲要擔心裝修進度 佢不單止一d歉意都冇 而且仲懶理不理 一拖再拖 態度仲要相當差 仲要話佢好忙 又唔係做你幾百萬生意 你再嘈 我玩野難尾比你呀 我覺得佢跟本好唔負責任 仲要出言話要我間屋難尾收場 仲要嚇返我轉頭 真係貼錢買難受就係咁 點知到最尾佢成十二月初先交到樓比我 搞到我新婚入唔到伙 仲要搵辦法暫住問題 勁嬲 事情以為就咁完結 ~錯啦!佢雖然交左場 但仲有好多手尾未跟 到我入伙之前仍不斷追問佢幾時跟手尾 佢理都唔理 佢公司d師傅做野手工好9流 整到d櫃好多都破損花哂 痴膠又求其 裝門可以連基本關到對門都唔可以關到 同佢師傅講 仲要大大聲話唔關佢事 話係我買d門手工差 又話我用水整濕過到對門搞到關唔上 我聽完都o哂咀 我都未搬入去住 用都冇用過 你話係我整 冇病呀 懶皮屈人都用下個惱先講 佢一直拖拖拖 到我入左伙成半年都冇幫我執手尾 但佢仲好意思一打黎就話叫我地埋埋條裝修尾數比佢 我緊係唔會比啦 佢都未幫我執過手尾仲咩要比錢你 佢仲孔嚇返我轉頭話我唔比錢就搵人黎收 都未見過d人唔做野就要收足錢既道理 仲聲大夾惡 我住唔夠個幾月仲要發現我廁所對出走廊個牆身有一水漬 原來我廁所嚴重滲水 由廁所地下滲到出面走廊地下再上牆身 呢間公司真係冇得頂 我一沖涼企缸就會滲水 連基本廁所做防流措施都冇 唉,真係比佢害死呀 同佢講 佢竟然不付責任 仲話要收左錢先 唔比搵人上黎收 仲惡人先告狀 搞到我地住都冇日安寧 仲要比錢出去另搵裝修執返佢d屎 好彩就我冇比返尾數錢佢 但我相信依家我廁所既情況 整返都會over條尾數錢 仲要煩咁多野 心靈同情緒上受到好大壓力同影響 依家我已經搵左消委會同我跟進呢件事 仲要比左成皮野出黎公正行幫我搵滲水源頭等 雪上加霜 我一定會追究佢到底 ..... 各位唔好再做下一個受害者 搵裝修真係最好搵相熟既人或有人用過介紹 洗錢起碼洗得放心 住都住得安心 千其唔好單朋睇網上面既相就相信 睇相睇唔到手工質數 該公司的誠信等等 我就係咁中伏了

沒有留言:

發佈留言

留言代表明白和同意本站之《免責聲明及重要事項》
格式:
公司:XXXX
人:XXX
電話:1234xxxx (前四個字)
地址:xxxxxxxxx (地區,地方,地址均可)
事件:
XXXXXXXXXX
常所謂平台/Forum 為避免得罪行內人,都不會用黑名單制道。所以麻煩大家提供黑店的資料和詳情等事。好讓其他的兄弟姐妹核實得更清楚,減少受害的人數。