search bar

土瓜灣 X Concept X

公司:土瓜灣裝修黑店老屈十萬焗撻訂概念X concept X

事件:
大家小心 呢間 無賴 公司 竟然輸打贏要 獅子開大口 要賺夠十萬先滿足 呢啲咁嘅垃圾3d圖要收我兩萬 我報警嗰陣時嗰個負責人Alvin X( 即係想上電視嗰個) 仲好串咁話唔怕我接下來做什麼動作我地喺 土瓜灣一間叫做 概念X設計公司 concept X(即係上電視嗰間) 做家俬連裝修工程。我們給10%(即2萬元)的訂金。開頭係免費傾2D圖 之後覺得OK就落咗訂。到出3D圖就開始有問題 再傾細節仲更加多問題 所以就好唔放心俾佢做 。到後期,我們決定不需其公司做此工程。他們說2萬元訂金不能退還,只可作為抵消出3D圖(垃圾)的費用。
但一開始他們並沒提及出3D圖是需要我們負責費用的。於是我們提議做2萬元傢俬,卻被拒絕,更說明要做10萬元以上的傢俬才可抵消費用。起初係只係報價 之後覺得OK才落訂出3D圖 係未簽合約 只係出咗訂單發票簽咗名 但係出第一次3D圖錯漏百出 傾咗第二次又錯 第三次又錯 第四次又錯。首先厠所:我要牆角洗手盆及鏡箱,佢就是但放咗喺一邊牆 。我要枱底方盆,佢就整咗枱面圓盆。厨房:我要淺藍色同啡色櫃,佢就用咗卡其色同白色。
房:牆身要淺藍色,佢就白色。枯臣同窗簾係靈空飛起。
廳:牆身係要淺藍同深灰,佢就深藍同卡其色。我要兩趟黑色玻璃趟門,佢就俾三趟白色我。3D圖嘅冷氣位同窗位可以同2D圖相反的。仲要個3D圖係完全冇3D感 人地手劃都好睇過佢 總之就好多野做錯記錯 不能盡錄 好似有代溝咁 我先唔放心俾佢做 我係想退訂 但都知唔得 所以提議攞黎做萬幾蚊,2萬蚊傢俬或者3萬4萬咁得唔得 佢一口咬定要10萬 咁佢俾唔到信心我 我又點俾10萬佢做呢

1 則留言:

留言代表明白和同意本站之《免責聲明及重要事項》
格式:
公司:XXXX
人:XXX
電話:1234xxxx (前四個字)
地址:xxxxxxxxx (地區,地方,地址均可)
事件:
XXXXXXXXXX
常所謂平台/Forum 為避免得罪行內人,都不會用黑名單制道。所以麻煩大家提供黑店的資料和詳情等事。好讓其他的兄弟姐妹核實得更清楚,減少受害的人數。