search bar

同發X氣工X有限公司

公司: 同發X氣工X有限公司

電話: 3188 xxxx

人: unknow


近排冷氣機有D漏水(係室內),決定係時候洗洗佢,
見宣傳單章介紹一間叫同發X氣工X有限公司講到自己幾專業,又有幾多大機構客戶,
第一次就放飛機,問返又話有落紀錄但唔知點解無入電腦,改第二日又無影,
問公司又叫我自己打比師傅自己問,師傅話個客有四部機要洗,
宜家重洗緊,應該趕唔切我相信洗幾多部你一早知,
如果我唔打泥問,到最後要我等幾耐至知你唔到,最後我搵個第二間叫得望冷氣水電,洗左之後話今日泥換條去水喉,
過左鐘唔見人,打去問先知又唔泥得,
你話我係唔係就泥顛

沒有留言:

發佈留言

留言代表明白和同意本站之《免責聲明及重要事項》
格式:
公司:XXXX
人:XXX
電話:1234xxxx (前四個字)
地址:xxxxxxxxx (地區,地方,地址均可)
事件:
XXXXXXXXXX
常所謂平台/Forum 為避免得罪行內人,都不會用黑名單制道。所以麻煩大家提供黑店的資料和詳情等事。好讓其他的兄弟姐妹核實得更清楚,減少受害的人數。