search bar

卓X設計 joe雷卓x

公司:卓X設計
人: joe雷卓x
事件:

公司d師傅做野手工好9流 整到d櫃好多都破損花哂 痴膠又求其 裝門可以連基本關到對門都唔可以關到 同佢師傅講 仲要大大聲話唔關佢事 話係我買d門手工差 又話我用水整濕過到對門搞到關唔上 我聽完都o哂咀 我都未搬入去住 用都冇用過 你話係我整 冇病呀 懶皮屈人都用下個惱先講 佢一直拖拖拖 到我入左伙成半年都冇幫我執手尾 但佢仲好意思一打黎就話叫我地埋埋條裝修尾數比佢 我緊係唔會比啦 佢都未幫我執過手尾仲咩要比錢你 佢仲孔嚇返我轉頭話我唔比錢就搵人黎收 都未見過d人唔做野就要收足錢既道理 仲聲大夾惡 我住唔夠個幾月仲要發現我廁所對出走廊個牆身有一水漬 原來我廁所嚴重滲水 由廁所地下滲到出面走廊地下再上牆身 呢間公司真係冇得頂 我一沖涼企缸就會滲水 連基本廁所做防流措施都冇
賤格裝修就係咁,交唔到貨又要收足錢,唔執手尾又要收尾數就搵收數公司搞到人地呀媽爭啲冇左份工,折墜!

沒有留言:

發佈留言

留言代表明白和同意本站之《免責聲明及重要事項》
格式:
公司:XXXX
人:XXX
電話:1234xxxx (前四個字)
地址:xxxxxxxxx (地區,地方,地址均可)
事件:
XXXXXXXXXX
常所謂平台/Forum 為避免得罪行內人,都不會用黑名單制道。所以麻煩大家提供黑店的資料和詳情等事。好讓其他的兄弟姐妹核實得更清楚,減少受害的人數。